Uudised | Pubid | Õlletootjad | Kampaania | Õlleilm
Õlles peitub saladus tõstmaks loovat mõtlemist
Peaaegu kõik õllereklaamid näitavad, kuidas õlu muudab inimese ilusamaks, vaimukamaks ja üldiselt atraktiivsemaks. Õlu toob kokku huvitavad inimesed ning tekitab põnevaid seiklusi ja on suurepäraseks janukustutajaks palaval päeval. Kuid kõik kes on proovinud õllereklaamide võlu reaalsuseks muuta on leidnud ennast masendunud mõtetes rämpstoitu söömas.
Siiski on reklaamidel tõepõhi all. Hiljuti Ameerika Ühendriikides Illinoisi ülikoolis läbi viidud uuringul tõestati müüti, et inimese kõige loovam mõttetegevus toimub 0.075% alkoholijoobe juures. Tuntud ka kui „loovuse kõrgpunkt“ on ideaalne staadium probleemide lahendamiseks, leiutamiseks ning üleüldiselt suurte ideede mõtlemiseks.Uuringu tulemuste põhjal on Rocket Brewing pruulikoda loonud õlle, mis aitab inimesel tajuda paremini maagilist 0,075% alkoholipiiri. Õlu nimega „The Problem Solver“ (Probleemi lahendaja) on IPA mille pudelil on indikaatorsilt märkides ära koguse, mis tuleb tarbida vastavalt kehakaalule, et jõuda „loovuse kõrgpunkti.“
„Probleemide lahendajaga“ kaasneb ka hoiatussõnum- „Mõõdukas kogus tõstab loovat mõtlemist. Rohke tarbimine tõenäoliselt teeb vastupidist.“
Fastcocreate.com andmetel